سوالات متداول

1. روش ثبت سفارش چگونه است؟

برای خرید و ثبت سفارش در فروشگاه آنلاین هومتکس شما نیاز به حساب کاربری دارید. برای ساخت حساب کاربری می توانید از منوی بالای صفحه گزینه “حساب من” را انتخاب کنید. با ورود به این صفحه می توانید حساب کاربری بسازید یا اگر قبلاً حساب کاربری ساخته اید وارد آن شوید.
برای ساخت حساب کاربری، به ترتیب باید شماره تلفن، گذرواژه (رمز عبور) و نام خود را وارد کنید. سپس یک کد تایید برای شما پیامک می شود که باید آن را در بخش مربوطه وارد کنید و حساب کاربری شما آماده است!
پس از آن می توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را به سبد خریدتان اضافه کنید و در نهایت سفارش خود را از طریق سبد خرید نهایی کنید.
همچنین می توانید ابتدا محصول های مورد نظر خود را در سبد خرید اضافه کنید و با مراجعه به سبد خرید با زدن “تکمیل فرآیند خرید” مانند مراحل بالا اقدام به ساخت حساب کاربری کنید و سفارش خود را نهایی کنید.

توجه:

لطفا در زمان ثبت سفارش به تعداد، طرح، رنگ، مبلغ نهایی و اندازه ارگنایزر ها و نظم دهنده های هومتکس دقت کنید. در صورت تجدید نظر در موارد ذکر شده، به راحتی می توانید در سبد خرید خود، تا قبل از نهایی کردن سفارش و پرداخت، هرگونه تغییری اعمال کنید.

2. برای ثبت سفارش و خرید نیاز به کمک دارم. به چه صورت درخواست راهنمایی کنم؟

اعضای تیم پشتیبانی هومتکس در ساعات اداری (8:00 الی 17:00) از طریق گفتگوی آنلاین، شبکه های اجتماعی و شماره های 09103033108  و  03145848490  آماده پاسخگویی و راهنمایی شما عزیزان هستند. برای درخواست راهنمایی در ساعات خارج از این بازه زمانی، تیم پشتیبانی هومتکس در گفتگوی آنلاین فروشگاه آنلاین و با شماره 09103033108 در شبکه های اجتماعی پاسخگوی شما خواهند بود.

3. آیا امکان خرید فیزیکی و حضوری وجود دارد؟

اگر تمایل به خرید مستقیم از مجموعه هومتکس دارید صرفاً از طریق فروشگاه اینترنتی این امکان وجود دارد. اما در سطح کشور فروشگاه های معتبر لوازم خانه و آشپزخانه نیز محصولات هومتکس را به فروش می رسانند.

4. در دریافت سفارش با مشکلی مواجه شدم، چه کار کنم؟

در صورت پیش آمدن چنین اتفاقی، لطفا از طریق راه های ارتباطی با شماره های 09103033108  و 03145848490  تماس برقرار کنید یا در شبکه های اجتماعی آن را به تیم پشتیبانی هومتکس اطلاع دهید.

5. چگونه می توانم سفارش خود را پیگیری کنم؟

پس از ثبت سفارش در فروشگاه آنلاین هومتکس شماره مرسوله پستی در حساب کاربری شما قابل مشاهده خواهد بود. برای بررسی شماره مرسوله ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید و از لیست سمت راست، گزینه “سفارش ها” را انتخاب کنید. در صفحه باز شده شما می توانید تمامی سفارش های خود را براساس تاریخ و شماره سفارش ببینید. با انتخاب هر کدام از سفارش ها و زدن دکمه “نمایش” اطلاعات تمکیلی سفارش به همراه شماره مرسوله پستی برای شما نمایش داده خواهد شد.

توجه:
در نظر داشته باشید که پس از تحویل محموله شما به اداره پست و مشاهده آن در سامانه رهگیری مرسولات پستی، مدت زمان دریافت مرسوله با عهده هومتکس نیست.

6. رمز عبور حساب کاربری خود را فراموش کردم چه کار کنم؟

در این حالت به صفحه “حساب من” وارد شوید و در قسمت “ورود” گزینه «رمز عبور خود را فراموش کردم» را بزنید. در صفحه باز شده می توانید با وارد کردن شماره موبایل یا ایمیل (در صورت وارد کردن هنگام ساخت حساب کاربری) رمز عبور خود را تغییر دهید.
با وارد کردن شماره موبایلی که با آن حساب کاربری ساخته اید، یک کد تایید برای شما پیامک می شود. پس از تایید درستی کد ارسالی می توانید رمز جدید خود را وارد کنید.
در صورتی که هنگام ساخت حساب کاربری آدرس ایمیل خود را نیز ثبت کرده باشید، با وارد کردن همان آدرس رمز عبور جدید برای شما ارسال خواهد شد.

توجه:
برای امنیت بیشتر و حفظ اطلاعات خود از انتخاب رمز عبورهای ساده، کوتاه و ثابت خودداری کنید!

7. آیا محصول های هومتکس گارانتی دارد؟

از طریق صفحه گارانتی محصولات هومتکس می توانید شرایط و ضوابط را مطالعه کنید.

8. نظر یا پیشنهاد خودم را چطور ارسال کنم؟

می توانید به راحتی از طریق صفحه تماس با ما نظر یا پیشنهاد خود را ثبت کنید یا با شماره 09103033108 در شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید.

9. اگر در ثبت سفارش اشتباه کردم و سفارش را نهایی کرده باشم چه کار کنم؟

شما می توانید تا 12 ساعت پس از ثبت سفارش نهایی تیم پشتیبانی هومتکس را از این موضوع مطلع کنید و در سفارش خود تغییر ایجاد کنید.

10. چگونه می توانم از طرح های تخفیف شما مطلع شوم؟

با دنبال کردن شبکه های اجتماعی به آسانی می توانید از تمامی رویداد های پیش رو با خبر شوید.

11. چطور می توانم از هویت سایت فروشگاهی هومتکس و خرید اینترنتی امن از شما اطمینان پیدا کنم؟

هومتکس با هدف ایجاد کارآفرینی و گسترش منسوجات خانگی، ارگنایزر و نظم دهنده در سال 1387 تاسیس شد. کالای تولیدی هومتکس منسوجات خانگی و ارگنایزر های پارچه ای است که برخی از آنها عبارتند از جاکفشی پارچه ای، کمد پارچه ای، صندلی راحت نشین، زیرانداز و هر آنچه که شما در خانه یا سفرهای خود نیاز دارید. با توجه به دنیای مدرن و عصر دیجیتال، این مجموعه برای معرفی هرچه بیشتر کالای مرغوب و باکیفیت خود بخش دیجیتال مارکتینگ را به طور تخصصی و مجزا در سال 1397 راه اندازی کرد. هدف ما ایجاد تجربه خرید لذت بخش، آسان و با اطمینان است.
فروشگاهی اینترنتی هومتکس وابسته به مجموعه هومتکس است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید نام «هومتکس» را در اینترنت جستجو کنید یا به صفحه های درباره ما در فروشگاه هومتکس و وبسایت هومتکس مراجعه کنید.
لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی هومتکس دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و پرداخت وجه از طریق درگاه پرداخت شاپرک صورت می گیرد. در این صفحه می توانید نکات امنیتی پرداخت وجه خریدهای اینترنتی را مطالعه کنید.

12. اگر در زمان تحویل سفارش حضور نداشتم هماهنگی بعدی به چه صورت انجام می گیرد؟

در این مورد فروشگاه هومتکس هیچ مسئولیتی بر عهده ندارد. چنانچه سفارش مرجوع شود، تمامی هزینه های اضافی باید توسط شما پرداخت شود.
برای جلوگیری از عدم حضور هنگام تحویل گرفتن محموله می توانید از طریق شماره مرسوله خود وضعیت بسته خود را مشاهده کنید و با توجه به آن زمان احتمالی دریافت سفارش خود را تخمین بزنید.